اراذل و اوباشی که پس از مصرف مواد روان گردان اقدام به تخریب چندین خودرو سواری و چندین باب مغازه در خیابان "شهید حاج محمد یزدی" کرده بودند دستگیر شده و برای بازسازی صحنه جرم به محل باز گردانده شدند.
به ...